Canon EOS 1300D + 18-55 IS II zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon EOS 1300D + 18-55 IS II zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Jeroen 09-03-2018

makkelijk in te stellen camera

Dit is mijn eerste digitale spiegelreflex camera. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit en scherpte van de foto's. Je kunt beginnen met de auto-stand en dan de verschillende mogelijkheden van de camera gaan ontdekken (van bijvoorbeeld de Portret- of Sportinstelling tot zelf het diafragma of de sluitertijd instellen). In het menu kun je makkelijk navigeren en in het display staat duidelijke uitleg over de effecten van de verschillende waarden (bijvoorbeeld wat een hoge ISO-waarde doet). De 18-55mm lens biedt genoeg mogelijkheden voor fotografie, van landschappen tot portretten.
Ik raad de camera zeker aan een beginner aan, het lijkt mij een product waar je lang plezier aan gaat beleven.

Pluspunten

• scherpe foto's
  • WiFi
  • goed leesbaar display

René 09-12-2017

Prima spiegelreflexcamera

Prima camera in combinatie met de lens. Prima foto's. Menu is makkelijk te bedienen en daardoor voor de startende fotograaf prima. Gekocht vanwege eenvoudige bediening en de camera ligt goed in de hand. Een aanrader dus.

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • goede foto's
  • goede vormgeving

Jamie 19-11-2017

Eerste camera

Ik ben heel blij met het product ik moet er zelf nog mee leren omgaan omdat dit me 1ste camera is. Maar ondanks dat maak ik nu al prachtige foto's

Pluspunten

• Kan goed tegen licht
  • Stelt goed scherp

Fien 26-10-2017

Canon eos 1300D

Mooie camera, wij hebben hem gekocht met de 18-55 lens, incl stabilisatie (IS) is onze eerste spiegelreflex. Er zitten genoeg mogelijkheden op. De eerste foto's zijn mooi scherp en zeer heldere. Tot nu toe bevalt hij prima. Maar nog een hoop te leren.

Pluspunten

• Groot display
  • Scherpe foto's
  • De stabilisatie in de lens

Minpunten

• Best zwaar

Joyce Martens 25-10-2017

Super mooie camera en werkt echt geweldig

Ik heb voor dit product gekozen omdat ik graag hobby fotografie uitoefen. en met deze camera gaat dit perfect! Legt mooie beelden vast en je kunt hem direct delen met je mobiel.

• Niet te groot
  • Uitbreidbaar
  • Licht

Brian Bakker 21-09-2017

Full HD , betaalbare camera , Goede prijs en kwaliteit .

Prachtige camera voor een beginner zoals ik. Prachtige opnames en schitterende foto's ! Top Camera !

Pluspunten

• Prachtige Full HD films

A. Wester 18-12-2016

Veel camera voor aantrekkelijke prijs

Voor een redelijke prijs heb je een volwaardige, moderne spiegelreflexcamera met o.a. wifi. Het gewicht is ook een pluspunt.

Pluspunten

• prijs-kwaliteit-verhouding
  • wifi
  • gewicht

Wim Logghe 26-11-2016

compact maar krachtig

Kleine compacte reflexcamera voor een beginnende fotograaf. Tal van mogelijkheden. eenvoudige bediening. Veel keuze.

Pluspunten

• prijs
  • kwaliteit

Laurasp 06-08-2016

Super fijne kamer die mooie foto's maakt!!

Het is hele fijne camera. De handleiding is erg makkelijk om uit te vinden. Super mooie heldere foto's! Ook is het veel fijn dat deze camera een WiFi verbinding heeft zo kun je verbinding maken met je telefoon en kun je alle foto's bekijken en opslaan. Je kunt zelfs met je telefoon foto's maken!!

Menze Jan 17-07-2016

Fijne camera

Fotograveert goed,
accu gaat lang mee, opladen mag sneller
Wifi koppeling is erg fijn! kun je leuke dingen mee zoals zelf ontspanner!